lørdag, juni 02, 2007

Eslöv - eller langtvekkistan, som me og kan kalla det

Tiå går skrekkelig fort!
Det e allerede ei vega siden meg og Stefan va ude hos mamsen og papsen hans i Eslöv. Te tross for at me va samla mitt i tjokkaste Skåne, så gjekk det på en salig blanding av svensk, norsk, islands, engelsk og fransk når det sko kommuniseras, og kommuniseras - det sko det!

Ellers va meg å min kjære på lang sykkeltur i skauen!
Og naturopplevelsane kom på rekka og rad...
Men heldigvis fant me en oase, der me fekk i oss kaffi og kaga - i ett gammalt slott, og der hadde di ei sånn dissa udfor, som me selfølgelig måtte kapra.
Her fant me ett aent slott...sånn mitt ude i naturen!
Sykkeltur, sykkeltur.....itte en god del tima på sykkel, uden nistepakke, va Kari låge på energi, så då va det på tide å venda nasen heimøve igjen.
Og vel heima i Esløv sykla me ner te sentrum for å hjelpa mamsen og papsen med lørdagens handelpåsa.
Og itte en del om og men, så fekk me lasta handlepåsane tryggt på syklane og traska heimøve.
Mod kvellingå - itte masse goe mad av blant aent gresk opprinnelse, va det tid for SingStar.
Innlevelsen va på sitt absolutt besta!!!


Det va absolutt ei vellykka helg - herligt og avslappande, og fryktelig latterframkallande!
Det e fare for at det må gjentas!

I skrivende stund, e eg igang med min ukeseksamen i Moderne Kulturs Historie, og har iløbe av dagen fått tasta inn 4 dataskrevne siår! Eg e absolutt fornøyde me dagsinnsatsen, og har som mål å bli ferdige me to siår te iløbe av morgendagen. Og helst før kl e 17, for då e det tid for piknik og dåb på Amager Strandpark.

En aen ting som har skjedd denne vegå e att min kjære har vore på teamtreingsleir i Eskilstuna.....jah....spør meg ikkje kor det ligge.....men jaffal, det innebære att eg ikkje har sett an på fem dage.
Men idag, så sendte an meg dette søda bilde, som han (geek som an e) har mekka på mac-en sin, så eg konne ha som bakgrundsbilde på mobilen min.
Eg har uden tvil fonne meg verdens beste kjæreste!!!


Så sånn e det!
Åsså har eg lest "Populærmusikk fra Vittula" av Mikael Niemi....bare for å unngå å skriva på eksamensoppgaven....men så va an så kjekke at idag måtte eg bare lesa an ud, og bogå e på godt øve 200 sie.....pleie ellers slida ganske godt med 200 sie....men denne gongen gjekk det glatt som bare det! Veldi bra bog! Kan trygt anbefalas!
Det blir nok de siste ordå for ikveld. Eksamenstie e harde tie, og en udslitte hjerne trenge søvn og opprettelse itte å ha stirra på en skjerm ein heile dag...
Di einaste bokstavane eg ska ha någe me å gjør di neste åtta timane e Zzzzzzzz.........

Ingen kommentarer: