mandag, maj 21, 2007

17.mai 2007 - this calls for ett blogginnlegg!

Årets søttene mai blei te alle emigrerte nordmenns glede avholdt på Himmelspretten i år, hvilket innebar at me uden problem fekk fri fra både skole og jobb. En stor demper på entusiasmen va dassregn og kulde, så stemningen i tåget va hellår laber...
Men samling og tale me sjømannskjerkå blei det alligavel.
Stefan prøve så godt an kan å mingla inn i den norske crowden, og va vel den av oss som skabte mest stemning... ;o)
Ska det ver, så ska det ver!
Og en søttene mai i køben e ikkje fullendt før me har fått i oss rømmegrød, og i år fekk me til og med varm grød og ikkje lunka bånnskrab som i fjor...
Mmmm....godt!!
Takk te Ingeborg og Margrete som kjempa seg fram i rømmegrød-køen!
Turen gjekk fort te Rimini, der me fekk årets dårligaste service, men blei goe å mette på pizza...og gutta fekk seg någen sigarillos....te gutten på nabobordet sin store underholdning...
Itte en del om og men, havna me teslutt på Australian Bar, en liden goe gjeng. Her har me Sigrid og Magnus som vise sine beste siår.
Og selfølgelig ett klissebilde av meg og min kjære...det bjynne å bli tradisjon i alle innleggå mine...okay, det va ikkje så klissite....det konne vore verre...
Som feks dette....som e det sista bilde dåkk får fra årets nasjonaldag. Eg tror me blei enige om at what happens in Copenhagen, stays in Copenhagen.....eg tror eg holde meg te det...

Håbe alle har hatt en fine nasjonaldag!
Eg komme snart tebage me mer bilde fra helgås Camp FlOW...

Ingen kommentarer: